Neobični simptomi koji se javljaju u toku treninga a koji ne treba da vas brinu

Od 13/05/2019Trening
Vrtoglavica u toku treninga

Znamo da je psihička aktivnost ključna za funkcionisanje organizma. Kada smo fokusirani na ono što radimo, čine se da sve ide lakše i lepše. Ni sa vežbanjem nije ništa drugačije.

Međutim, ponekada se tokom treninga pojave neki neobični simptomi koji nam ometaju fokusiranost na date vežbe i nateraju da se zapitamo da li je sa našim telom sve u redu.

U narednom tekstu prestavićemo vam  neke od naizgled čudnih i zabrinjavajućih simptoma, koji se javljaju tokom treninga, a sa kojima su se neki od nas već susreli.

Pojačano znojenje tokom laganih vežbi.

Zavisno od broja znojnih žlezda i kapaciteta njihove aktivnosti, neko se znoji manje a neko više. Kako je kod žena taj broj žlezda veći,one su sklonije lučenju znoja tokom treninga nego muškarci.

Prilikom vežbanja, kada se telo zagreva, znojenje je sasvim normalna stvar pa i tokom laganih vežbi. A ukoliko vam to smeta, rešenje leži u češćem treniranju. Što više vežbate, telo će brže spuštati temperature a samim tim ćete se manje znojiti.

Crvenilo na licu koje traje i nakon treninga.

Vežbanjem se podiže temperatuira tela, a usled napornih treninga temperatura tela se može zadržati i satima nakon treninga. Tada kiseonik iz krvi dolazi na površinu kožu a to je primetljivije kod osoba sa osetljivom kožom lica.

Ipak ovo nije nešto što bi trebalo da vas brine.

Osećaj malaksalosti.

Naprezanjem mišića u njima se stvaraju se mikro pukotine koje izazivaju nelagodnosti. Telu je potrebno između 24 do 72 sata odmora i regeneracije, tako da je  uobičajeno ako upala mišića traje nekoliko dana. Ukoliko i nakon 72 sata upala ne prolazi, razmislite o tome da posle svakog treninga uvede po jedan aktivan dan odmora. U to spadaju šetanje, lagano tračanje, biciklizam, i sl.

Upalu mišića uspešno ublažava i joga kao i razne druge vežbe istezanja.

Podrhtavanje mišića.

Postoji nekoliko razloga zbog kojih se dešva da vaši mišići drhte, a onaj najčešći je izazvan dehidracijom. Naime,  vezivnom tkivo u našim telima voda je neophodna da bi organizam ispravno radili. Kada nismo hidrirani, remetimo balans elektrolita zbog koga osećamo mišićne kontrakcije.

Mučnina tokom treninga.

Među neobičnim ali sasvim normalnim simptomima tokom treninga ubraja se i mučnina. Razni pokreti koje izvodimo utiču na naš stomak, te nije strano da se ovaj neprijatan simptom pojavi kao signal da je potrebno da smanjite intezitet kojim vežbate.

Takođe, iz iskustva znamo da ako organizam ima previše toksina u sebi, javlja se mučnina u toku treninga.

Autor Centar Life

Centar za poboljšanje stanja i raspoloženja. Specijalisti za personalni trening.

Još članaka od Centar Life

Ostavi komentar

Dozvoli da te inspirisemo

Dozvoli da te inspirišemo!

 

Inspiracija direktno u tvom email sandučetu.

S vremena na vreme šaljemo kvalitetne tekstove i citate o treningu, ishrani i zdravlju generalno.

Budi u formi.

Uspešno ste se prijavili!