Suptilne vežbe koje možete raditi i na poslu

Od 03/07/2019 Trening
Razgibavanje na poslu

Većina nas se bavi poslom koji podrazumeva da veći deo dana presedimo, što za posledicu može imati probleme poput slabljenje mišića, problemi s debelim crevom, loše držanje i problemi sa kičmom.

Kako do ovoga ne bi došlo, predstavljamo vam šta je to što možete učiniti i kako na poslu vežbati.

Pravilo 20 minuta

Pokušajte da ustanete od stola svakih 20 minuta. Kada dugo sedimo, usporava se metabolizam, što utiče na sposobnost tela da reguliše nivo šećera u krvi i krvni pritisak. Dakle, ustanite da pijete vode, porazgovarate sa kolegama.

Istegnite se

Isprepletati prste obe šake, dlanove od sebe, ispraviti ruke uvis, što je više moguće, i zadržati taj položaj 3 sekunde. Zatim to isto ponoviti, samo ruke sada ispružiti ispred sebe.

Vežba za leđa

Ispravite leđa i polako se rotirajte u jednu stranu stavljajući jednu ruku iza leđa, dok se suprotnom oslanjate na koleno. Isto ponovite i u suprotnom smeru.

Vežba za noge

Ispravite noge tako da budu paralelne s podom i da vam se zategnu mišići butina. Držite noge u tom položaju nekoliko sekundi, spustite ih pa ponovite opet. Za veću otpornost, stavite jednu nogu preko druge i radite vežbu.

Vežbe za stomak

Dok sedite zategnite mišiće na stomaku. Držite ih zategnute nekoliko sekundi, opustite i ponovite koliko god puta možete. Takođe, pokušajte da podignite stopala par centimetara od poda, držite ih kratko u tom položaju i spustite. Ponovite po želji.

Vežba sa gumom za šaku

Sjajna vežba koja će vas rešiti stresa i prilično izmoriti. Uzmite jaču gumu za šaku i dok sedite ili šetate povremeno je stiskajte. Ova vežba neće imati veliki uticaj na druge vaše mišiće, ali će vam pomoći da se razdrmate i ojačate vaše ruke.

Vežbe za vrat

Kako biste razmrdali mišiće počnite laganim spuštanjem glave ka grudima, tako da osetite zatezanje, pa je polako vratite u početni položaj i pokušajte da je nagnete unazad što više možete. Nakon toga uradite barem po dva puta po dijagonalama, dakle spuštajte glavu ka ramenima, pa lagano unazad. Kada završite, ali možete i nešto kasnije, napravite pun krug do tačaka zatezanja.

Centar Life

Autor Centar Life

Centar za poboljšanje stanja i raspoloženja. Specijalisti za personalni trening.

Još članaka od Centar Life

Ostavi komentar

Dragi naši klijenti, saradnici i prijatelji, obaveštavamo vas da smo u skladu sa preporukama ministarstva zdravlja i u skladu sa smernicama vanrednog stanja, doneli odluku da prestanemo sa radom dok je na snazi vanredno stanje.

Svi uplaćeni paketi se pauziraju, i mogu biti nastavljeni nakon prekida vanrednog stanja. Bićemo maksimalno fleksibilni, i svi će iskoristiti sve svoje termine.

Želimo vam da se čuvate, ojačavate svoj imunitet svakodnevno, i poštujete smernice ministarstva zdravlja, da bi kroz ovu situaciju prošli što lakše, i sa što manje negativnih posledica.

Nadamo se da će ova situacija što pre proći, i da ćemo uskoro nastaviti sa normalnim aktivnostima.

Za svako dodatno pitanje stojimo vam uvek na raspolaganju, možete nas kontaktirati na mail info@centarlife.rs ili na kontakt telefon 0600770303.

Tim Centra Life