Kružni trening koji možete raditi kod kuće

Od 16/04/2020 Trening

U poslednje vreme provodimo puno vremena kod kuće, usled situacije sa Korona virusom. Nedostatak fizičkih aktivnosti loše utiče na naš organizam i na naše raspoloženje.

Kako bi dali svoj doprinos, naši treneri iz Centra Life su osmislili program vežbi koje možete raditi u zatvorenom prostoru.

Redovnim vežbanjem ćete podići svoj imuno sistem, ubrzati metabolizam i svakako se osećati bolje.

Nadamo se da ćemo vas motivisati da i u uslovima karantina počnete sa redovnim vežbanjem.

Kružni trening kod kuće

Kružni trening koji možete raditi bilo gde 3 puta nedeljno, pokriti sve mišićne grupe i ostati u formi.

Čučanj sa iskorakom
Podizanje na prste u čučnju
Hiperekstenzija za lumbalni deo leđa
Trbušni pregib (trbušnjaci)
Sklekovi lakša varijanta
Sklekovi
Jumping Jack
Mountain Climber

Ukupno 4 serije, pauze su 30 sekundi između vežbi, tek toliko da se predahne. To važi za sve vežbe. Dakle uradi se superset (sve vežbe), pa tek onda imamo malo veći predah od par minuta.

Naravno, ko ne može, uradiće koliko može. Čak i jedna serija će nam održati formu.

Pre svake vežbe razgibajte malo uključene mišiće. I na kraju treninga istegnite sve mišiće koje su vežbe aktivirale.

Program pripremili i izvode vežbe Miloš Menković i Mateja Popović, treneri Centra Life. Video obrada Branko Matić, direktor Centra Life.

Centar Life

Autor Centar Life

Centar za poboljšanje stanja i raspoloženja. Specijalisti za personalni trening.

Još članaka od Centar Life

Ostavi komentar